رواية اخت بلا رحمه الفصل السابع عشر 17 بقلم اية عرفات

رواية اخت بلا رحمه الفصل السابع عشر 17 بقلم اية عرفات


 

اخت بلا رحمه الحلقه 17

امنيه مكنتش عارفه تعمل اي حاجه

فرح مع شمس بره

فرح/ انتي ازاي عملتي كده ليه الكره الي في قلبك يوصلك لكده

شمس/ انتي ليه مش مصدقه

فرح/ لاني عرفاكي كويس وهفضل وراكي لحد ما اعرف الحقيقه

وفجاه تليفون فرح رن

فرح/ الو اي يا حبيبي مكنتش بترد ليه

ادم/ كانت في اجتمع في حاجه

فرح/ فاضي دلوقتي واله مشغول

ادم /لا فاضي خالص

فرح/ طب تعال وصلني لدكتور اكشف وبعد كده نرجع البيت نفطر سوء





ادم/ ماشي يا قلبي البسي وانا هستناكي تحت البيت

فرح/ ماشي مستنياك

فرح قفلت مع ادم

فرح/ انا راحه اكشف مع اخويه لما ارجع هيبقا في كلام تاني

فرح راحت لاخوه علشان تكشف وشمس دخلت اوضته وهي مبسوطه

وفجاه امنيه دخلت عليه

شمس/ خير يا امنيه في حاجه

امنيه/ انتي اي بالظبط مستحيل تكوني بنادمه

شمس/ احترمي نفسك انتي بتتكلمي كده ليه

امنيه طلعت الفديو وفرجته عليه

شمس/ صورتي الفديو ده ازاي

امنيه/ مش مهم ازاي المهم اني انا لزم افضحك وهقول لكل الي في البيت انك عايزه تخربي بيت اختك

شمس/ ههههههههه تمام اوي اوك انا موافقه روحي وريهم الفديو بس مفكرتيش بعد كده اي الي هيحصل انا ومحدش يعرف يلمس شعره مني كبرهم انهم يقول ياحول واله قوه الا بالله بس وزين هيرجع لقمر عادي واله هيحصل معايا اي حاجه لكن انتي بقا في خلال يومين هيكون بيتك اتخرب وزي ما عملت مع زين هعمل معاكي وهخلي محمد يطلقك في ثانيه ويتف عليكي كمان

امنيه/ انتي اي

شمس/ انا شيطانه وبلاش تعديني وتقفي قصادي علشان متحصليش ابن عمك

امنيه خافت وحست انه ممكن تعمل حاجه فقرارت انه تسكت امنيه دخلت اوضته ومكنتش عارفه تعمل اي

ادم خد فرح وراحو يكشفو وفرح كانت سرحانه

ادم /في اي يا فرح مالك

فرح/ مش عارفه بقوالك اي يا ادم تعرف زين امجد كويس

ادم /مش ده خطيب قمر

فرح/ ايوه هو تعرفه

ادم /ايوه جدا ده كان في المدرسه معايه وكمان كان صحبي جدا

فرح/ هو شاب محترم واله اخلاقه وحشه

ادم /بالعكس ده شاب كويس جدا  ومن الناس المحترمين جدا جدا

فرح/ ماشي خلاص

ادم /في اي

فرح/ مفيش

ادم/ هتخبي عني

فرح/ دلوقتي يا حبيبي كنت راحه اكشف انا وقمر شمس كلمتنا وقالتلنه تعالو ضروري عايزكو نزلنا وروحنا عنده لقينه ماسكه زين وحضنه واول ما دخلنا عليا صوتت وقالت انه كان بيغتصبه

ادم/ بجد

فرح /والله بجد احنا عارفين اني زين مستحيل يعمل كده بس مش عارفين اي الي حصل

ادم اضيق اوي لما سمع الكلام ده

ادم/ ماشي يا شمس

فرح/ هتعمل اي يعني هو انت تعرف تعمل حاحه

ادم /يله انزلي اكشفي وهستناكي في العربيه

فرح/ مش هتيجي معايا

ادم /هعمل مكالمه وهحصلك

فرح /ماشي

فرح نزلت وراحت تكشف وادم رن علي شمس

شمس/ اي يا قلبي انت فين

ادم /تنزلي دلوقتي وتيجي الشقه

شمس/ مش هينفع خليها بليل

ادم/ انا قولت كلمه وتتنفذ عايز اروح القيكي في البيت ولبسه حاجه حلو وتستنيني في السرير يله

ادم /قفل السكه في وش شمس وشمس راحت الشقه وعملت الي طلبه

ادم طلع لي فرح علشان يكشف عليه دخلو عند الدكتور

الدكتور /هاي يا استاذه بتشتكي من اي

فرح/ حاسه بدوخه شديده ومش عارفه مالي

فرح/ اه بقالي شهر ونص





الدكتور /طب ممكن تنامي علي السرير ده

فرح دخلت ونامت علي السرير والدكتور بداء يكشف

الدكتور /مبروك يا استاذ مراتك حامل

ادم /بجد يا دكتور بس دي مش مراتي دي اختي

الدكتور/ خلاص يا عم متزعلش مبروك اختك حامل

فرح/ بجد يا دكتور انت اتاكدت اني حامل

الدكتور/ حامل والله مبروك

فرح نزلت مع ادم وركبو العربيه

ادم/ ايوه بقا هتبقي ام وانا هبقا خالو

فرح / ده احمد هيفرح اوي

ادم/ طب اي اوديكي البيت واله هتروحي فين علشان ورايه مشوار مهم

فرح/ لا وديني عند احمد في الشركه

ادم وصل فرح لحد الشركه وفرح طلعت لمكتب احمد

فرح/ احمد حبيبي

احمد /اي ده اي الي جابك هنا

فرح/ وحشتني قولت اجي اشوفك

احمد/ بجد في حاجه

فرح /لا والله انت بس وحشتني

فرح حضنت احمد

احمد/ بس يا مجنونه احنا في الشركه

فرح جريت علي الباب وقفلت الباب بالمفتاح

احمد /انتي ناويه علي اي

فرح/ عايزه اجيب بيبي منك

احمد/ وده هنا في الشركه

فرح/ في اي حته المهم اجيب منك بيبي

احمد/ يخربيت امك يا مجنونه يبت اسكتي وانا هاجيلك البيت نجيب، الي احنا عايزينه

فرح/ ممكن تحط راسك علي بطني

احمد/ ليه

فرح/ اسمع الكلام

احمد/ حاضر

احمد/ اهو حطيط حصل اي بقا

فرح/ صوتو شبه صوتك مش مش كده

احمد/ صوت مين انا مش فاهم حاجه اكيد صوت الجمبري الي كلتيه امبارح

فرح/ انا غلطانه اني جيت

احمد/ طب متفهميني براحه

فرح/ يعني لسه مفهمتش

احمد حضن فرح اوي

احمد/ الف مليون مبروك يا روح قلبي

فرح/ يعني انت فهمت اهو

احمد /انا فهمت من اول ما دخلتي عليا

فرح/ طب هنسمي اي

احمد /لو ولد هسميه مصطفي علي اسم ابويه ولو بنت هسميه فرح

فرح/ طب لو توام خمسه سته كده هنسميهم اي

احمد/ ليه انا متجوز بقره

فرح/ احترم نفسك

احمد /ههههه بحبك

فرح/ بموت فيك

احمد/ مالك يا حبيبتي حاسس انك مش مبسوطه

فرح /مفيش يا حبيبي والله مبسوطه بس في مشكله خنقاني اوي

احمد /مشكلة اي

فرح حكت لاحمد كل حاجه

احمد/ زين مستحيل يعمل كده زين من الشخصيات المحترمه وقمر عملت اي

فرح/ قمر ضربته بالقلم ورمتلو الدبله

احمد كانت متوقع انها هتعمل كده هي عبيطه جدا انا هروح معاكي ونروح نتكلم معها

ادم راح الشقه لشمس

شمس جريت وحضنته

ادم/ انتي ليه انسانه زباله لدرجادي

شمس/ مش فاهمه قصدك

ادم /اي الي انتي عملتيه مع اختك وخطبه ده

شمس/ انت عرفت





ادم/ رادي عليا ليه عملتي كده

شمس /هو الي كان عاوز يغتصبني

ادم /شمس متصعيش عليا انا فهمك اكتر من نفسك ليه عايزه تفرقي اتنين، بيحبو بعض ليه مش عاوزه اختك تكون سعيده في حياته ليه عايزه تنكدي عليه هي عملتلك اي

شمس/ وتكون احسن مني ليه المفروض انا الي اكون احسن منه

ادم /انتي انسانه انانيه وحقيره اوي

شمس/ انت بقا الي ملاك ونازل من السماء ما انت متجوزني عورفي وانا اخت جوز اختك هو ده مش غلط

ادم /ما هو ده اخرك العورفي انا لو كانت لقيت واحده تقولي لا العورفي حرام كانت والله جيت واتقدمتلك راسمي بس انتي ما صدقتي

شمس/ انت انسان زباله

ادم ضربها بالقلم

ادم /لو غلطي تاني انا هقتلك سمعه غوري واستنيني علي السرير

شمس/ ليه بتعملني زي الكلبه انا عملتلك اي

ادم /واعملك زي الكلبه ليه ما انتي اصلا كلبه غوري علي جوه لحد ما اجيلك

شمس دخلت الاوضه وفضلت تعيط وكانت ندمانه انه اتجوزتو

احمد وقمر روحو علي البيت ودخلو علي قمر

احمد /ازيك يا قمر

قمر /بخير

احمد/ حقيقي الي سمعته ده بخصوص زين

قمر /ممكن يا احمد متجيبش سيرتو تاني

احمد/ ليه كل ده انتي مصدقه اختك ومكدبه حب عمرك

قمر/ انا اصدق الي مني مصدقش واحد غريب

احمد/ مش الي منك دي علطول بتاخد لبسك وحاجتك وتقل منك قدام الناس وحرقتلك الفستان وكانت هتبوظلك حلمك لوله زين كانتي زمانك تحت الصفر انا مش هطول عليكي بس بالعقل كده لو زين كان عاوز شمس مش كان جه وخطبه وهي كانت قدامه وكانت تتمنها لوله هو اختارك انتي علشان بيحبك ولو هو عايز شمس وعايز يغتصبه هيغتصبها في البيت ما اوله ياخدها في اي حته فكري وبعدين احكمي

وفجاء الجرس رن

احمد/ فرح خليكي يا فرح انا هفتح

احمد راح وفتح وكان زين

احمد/ زين تعالي

زين/ فين قمر

احمد/ ثواني

احمد دخل لقمر

احمد تعالي يا فرح عايزك

فرح خرجت واحمد دخل زين الاوضه لقمر

قمر/ انت اي الي جابك هنا وعايز مني اي عايز تغتصبني انا كمان

زين/ انتي ليه رافضه تصدقي الحقيقه انا لو عايز اعمل حاجه هعمله بالشكل ده وفي المكان ده

قمر /معرفش المهم انك عملته

زين /انتي مصدقه انا لو مش بحبك مكنتش كتبتلك شركه باسمك مكنتش عملتلك اكبر حفله في مصر باسمك

قمر /قول كده بقا انت جاي علشان الشركه متخفش هرجعلك كل حاجه

زين/ انا جاي هنا علشان بحبك افهمي

قمر/ خلاص الي بينا انتهي وكل حاجه هترجعلك

زين/ اخر كلام عندك

قمر /ومعنديش كلام تاني وبعد اذنك اطلع بره

زين/ شكلي غلط فعلا لما اخترتك وندمان علي كل وقت قضيتو معاكي





زين خرج من الاوضه ومشي

قمر فضلت تعيط وبعد يومين امنيه حاسه بتعذيب الضمير ومش عارفه تعمل اي خصوصا اني قمر مدمره رنت علي زين

امنيه/ اي يا زين انت فين

زين/ خير

امنيه/ عايزه اشوفك

زين /في حاجه

امنيه /عايزه اتكلم معاك

زين /مش وقته مشغول

امنيه/ حاجه بخصوص شمس

زين/ اي هيا

امنيه/ لزم اشوفك

زين /طب تعالي الفله وانا هستناكي هناك

امنيه/ حاضر

امنيه راحت لزين الفله

زين /خير يا امنيه

امنيه /انا عارفه كل الي حصلك

زين /واي الجديد ما اكيد البيت كله عرف

امنيه /لا انا معرفتش انا شوفت بعيني

زين /ازاي مش فاهم

امنيه/ شوف كده الفديو ده

زين بدا يتفرج علي الفديو

زين/ بدام معاكي حاجه زي دي ليه مش طلعتيه من الاول

امنيه/ شمس هدتني اني لو طلعته لحد هتخرب بيتي وتبعدني عن محمد

زين/ لدرجادي هيا انسانه زباله

امنيه /مش مهم هيا المهم تروح لقمر

زين /صح تعالي وانا هوصلك

زين راح البيت وخبط علي الباب واحمد فتح وكان الكل موجود

قمر/ انت اي الي جابك هنا اطلع بره

الاب/ عيب يبنتي اتفضل ادخل يبني

قمر/ اوك انا داخله اوضتي

زين/ استني يا انسه قمر

زين شغل الفديو والكل اتصدم لما شاف الفديو وقمر اتصدمت اكتر لما عرفت اني زين مظلوم وهيا جرحتو

شمس/ اي ده

زين/ اظوني كلكم عرفتو اني مظلوم

شمس/ ده فديو مفبرك

احمد/ حتي بعد الحقيقه ما ظهرت بتنكريها

زين /انا جيت النهارده علشان اعرفكم اني عمري ما بخون بيت كلت فيه عيش وملح انا كانت بحب قمر من كل قلبي واتمني اسعدها باي حاجه انشاله حتي لو اديها روحي وهي جرحتني وعمرها ما حبتني ربع الحب الي حبتهواله وعادي انا مش زعلان ربنا يوفقها ويسعدها بعد اذنكم

زين خرج من الشقه

قمر/ انتي ليه عملتي معايه كده انا عمري اذيتك عمري جرحتك ربنا يسمحك

احمد/ مش وفته الكلام ده الحقي زين واتسفيلو يله بسرعه

قمر نزلت لزين وكان قاعد في العربيه وماسك دماغه فتحت العربيه وقعدت معه

قمر /زين انا اسفه






زين /علي اي

قمر /علي الي حصل

زين/ حدادي اسفه علي اي بالظبط اصلا الي حصل كتير اسفه انك جرحتيني وظلمتيني واله اسفه انك بعتيني واتخليتي عني بسهوله واله اسفه انك هنتيني وضربتيني قدام الناس واله اسفه علي انك رميتي الدبله في وشي وقولتي مبقيتش تلزمني

قمر /اسفه علي كل حاجه

زين/ لا لالسف مفيش حاجه تعوض الي انكسر

قمر /يعني اي

زين/ يعني انتي كان عندك حق لما قولتي انينا مننفعش لبعض

قمر/ انا مقدرش اعيش من غيرك

زين/ وانا مش مستعد اعيش مع واحده بتصدق اي حاجه وعندها استعداد تخرب بيتنا من الصبح انا لما اخترتك اخترتك علشان انتي عقله مهما حصل هتفضلي قويه لكن انتي اضعف بنادمه شوفته في حياتي انسانه عديمه الشخصيه وعمرك ما هتعرفي تفتحي بيت وتكوني مسوله عن اسراء واولاد وبيت

صلحي من نفسك علشانك مش علشان حد تاني واتفضلي انزلي

قمر/ يا زين انا

زين/ لو سمحتي انزلي

قمر نزلت من العربيه وزين مشي وفضل يعيط وقمر كانت منهاره من الدموع قمر طلعت الشقه وكان الكل واقف

،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،


      الفصل الثامن عشر من هنا

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×